[Caveut] Experiment - otaceni a nastaveni
Michal Bída
michal.bida at gmail.com
Fri Oct 17 16:05:17 CEST 2008
Tak jsem dodelal tu verzi experimentu, kde je vsechno nastaveni
exportovano v INI souboru (UT2004/system/AVCR.ini). Stahujte zde:
http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut_files/Experiment.zip
Lze tam menit pozici cile i znacek (po zmene je nutne restartovat Unreal).
Funguje to tak, ze v poli MarkLocList[i] je pozice 8 znacek v arene,
rozmistenych okolo v urcitych pravidelnych rozestupech a v
CircleLocList[i] je vzdy pozice cile, ktery by mel byt zhruba tech 15
stupnu od znacke MarkLocList[i].
V pripade, ze je v experimentu nastaveno zobrazovani cile 130 stupnu od
znacky, tak se pouzije ke znacce MarkLocList[i] cil CircleLocList[i+2] -
proste cil pro znacku o 2 pozice dal.
Pozici znacek bych moc nemenil - je tam problem, ze krome pozice se tam
musi nastavit i spravna rotace. Oboje je ted odhadnute, aby to vypadalo
hezky. Pozici cilu neni problem menit jak je zapotrebi. Neni to ted
spocitano uplne presne, takze je mozne ze sou tam nejake drobne odchylky
(cil treba neni 15 stupnu od znacky ale treba 18).
Dal je mozne nastavit posloupnost pozic znacek a startovnich cervenych
bodu (MarkPositions[i] a StartDotPositions[i]). To v podstate definuje
jednotlive experimenty. MarkPositions[0]=5 a StartDotPositions[0]=3
znamena, ze pro experiment 1 bude znacka na pozici 5
(MarkLocPositions[5]) a startovni cerveny bod na pozici 3
(MarkLocPositions[3]). Cil se pouzije vzdy v zavislosti na zvolene
znacce, jestli je zvolena 5 pozice znacky, pouzije se 5 pozice cile
(CircleLocList[5]).
Lze nastavit aby se to generovalo nahodne (bRandomize). Nahodne se to
nageneruje vzdy pri spusteni experimentu, pak dokud se nevypne mapa s
experimentem zustane to stejne. Pozice znacek i startovnich bodu se
mohou opakovat. Pozice znacky se vzdy bude lisit od pozice startovniho bodu.
Kdykoli behem jakehokoli experimentu jde zapnout/vypnout to pipani co
navrhovala Iva (klavesa INSERT). Pokud je zaple znamena to ze kdyz se
uzivatel priblizi do ucrite vzdalenosti od cile ozve se zvuk a
experiment sam skonci. Pokud uzivatel nebude moct dlouho najit cil, tak
muze porad ukoncit kolo experimentu klavesou HOME. Vzdalenost kdy se
aktivuje pipnuti se nastavuje v approachThreshold promene. Experimenty
se zapnutym pipanim budou mit za jmeno souboru pripojeno "_Beep".
Je mozne nastavit i vyssi pocet experimentu (ExperimentMaxCount), v tom
pripade se budou opakovat experimenty od zacatku. Tzn. kdyz bude
ExperimentMaxCount 9, znamena to ze 9 experiment bude mit stejne
nastaveni jako 1 experiment.
Dal nize v AVCR.AVCRxPlayer jde nastavit bSeparateTurning - znamena to
ze pohled hrace a smer kterym se pohybuje se bude ovladat zvlast (je
nutne nastavit nejake klavesy v UT na TurnLeft a TurnRight akce).
V AVCR.AVCRxPawn je pak vhodne nastavit bShowDirection na true, coz
zajisti ze se bude zobrazovat zelenym paprskem smer, kterym se hrac
aktualne pohybuje. Zaroven tam jde menit rychlost pohybu (GroundSpeed).
Momentalne je mozne zvolit si znacku ktera se bude pouzivat. Slouzi pro
to ChoosedMark. Lze nastavit hodnoty od 0 do 5. 0 je zakladni zelena
znacka, 1 je zelena znacka "rovna se", 2 je zelena znacka 3 carky. 3 je
zakladni cervena znacka, 4 je cervena znacka rovna se a 5 je cervena
znacka 3 carky.
To je snad vsechno. Stejne info obsahuje i readme.txt. Komentare jsou i
v samotnem ini souboru.
Zatim!
Michal
PS. Dotazy/chyby na me.
More information about the Caveut
mailing list