Ahoj,<br>mne to pride vcelku prehladne..Ale nevyhodou je, ze musime kvoli kazdej zmene restartovat hru..<br><br>A co v pripade, ze platia obe podmienky: <br>if (bShowGoalBeforeStart)   <br>
if (bShowGoalAfterEnd)<br>
      Ako bude vyzerat meno suboru? Takto? :<br>FileName = FileName $ "_ShowGBefore"_ShowGAfter"  <br><br>Nie je to prislis zdlhave? Podla mna by stacilo aj _GS a _GE (ako Goal before Start a after End) alebo nieco podobne<br>
<br><br>iveta<br><br><div class="gmail_quote">2008/11/3 Michal Bída <span dir="ltr"><<a href="mailto:michal.bida@gmail.com">michal.bida@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
Ahoj,<br>
<br>
do ini uz jsem to pridal, viz. ten predchozi email<br>
<div class="Ih2E3d"><br>
 >> V ini pribyli 2 promenne bShowGoalBeforeStart a bShowGoalAfterEnd,<br>
 >> slouzi k nastaveni kdy se ma cil zobrazovat.<br>
 >> Na nastaveni pipani pouzit bBeeping, taky v ini.<br>
 >> Vsechno se to da menit i za behu pomoci klavesovych zkratek. Info je<br>
 >> zase zobrazeno textem na obrazovce.<br>
<br>
</div>Ted je to teda tak, ze pokud v ini nastavis bShowGoalBeforeStart=True<br>
znamena to, ze u vsech zadanych experimentu v tomto ini se cil zobrazi<br>
pred experimentem (obdobne pro bShowGoalAfterEnd - po experimentu a<br>
bBeeping - kdyz bude hrac blizko u cile bude to pipat, nastaveni<br>
vzdalenosti v approachThreshold). Je to okomentovano taky v ini,<br>
promenne jsou v casti [AVCR.AVCR_Experiment].<br>
<br>
Navic pro kazdy experiment se do jeho logu ulozi informace o tom s jakym<br>
nastavenim byl proveden. Tzn. v logu pribyla 3 pole:<br>
<br>
ExperimentShowGoalBeforeStart: True/False<br>
ExperimentShowGoalAfterEnd: True/False<br>
ExperimentBeeping: True/False<br>
<br>
pro lepsi prehlednost se take ve jmenu souboru pro experiment pridaji<br>
nasledujici retezce za splnenych prislusnych podminek<br>
<br>
if (bShowGoalBeforeStart)<br>
        FileName = FileName $ "_ShowGBefore";<br>
if (bShowGoalAfterEnd)<br>
        FileName = FileName $ "_ShowGAfter";<br>
if (bBeeping)<br>
        FileName = FileName $ "_beep";<br>
<div><div></div><div class="Wj3C7c"><br>
Michal<br>
<br>
Kamil Vlcek napsal(a):<br>
> Ahoj Michale,<br>
><br>
> diky za zahrnuti vsech zmen. Proc ale to zobrazovani cile pred a po, a pipani a rychlost hrace nejde dat do ini souboru? Takhle, aby jsme nezapomneli u kazdeho cloveka v prislusny okamzik zmacnout prislusnou klavesu a jeste si napsat, ze jsme zmackli. Kdyby to bylo v ini souboru, bylo by to jasne, stacilo by si jen napsat, ktery ini soubor jsme pouzili (chtel bych to pouzivat tak, ze budeme mit v zasobe ruzne ini soubory, a vzdy nekterym prepiseme ten pouzivany AVCR.ini).<br>

><br>
> Kamil<br>
><br>
><br>
> Dne Fri, 31 Oct 2008 18:41:13 +0100 Michal Bída <<a href="mailto:michal.bida@gmail.com">michal.bida@gmail.com</a>> napsal/-a:<br>
><br>
>> Ahojte,<br>
>> tak nova verze experimentu zde:<br>
>> <a href="http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut_files/Experiment20081031.zip" target="_blank">http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut_files/Experiment20081031.zip</a><br>
>><br>
>> Pocet experimentu zvysen na 64. Informace v readme.txt a i v samotnem<br>
>> ini. Je tam dost zmen, hlavne co se tyce klavesovych zkratek na<br>
>> ovladani. Klavesa home zustala zachovana. Vyhodil jsem ty casti s<br>
>> prepinanim cile mezi 15 a 130 stupnema od znacky, protoze ted uz je to<br>
>> stejne nanic, kdyz se to nastavuje rucne v ini.<br>
>> V ini pribyli 2 promenne bShowGoalBeforeStart a bShowGoalAfterEnd,<br>
>> slouzi k nastaveni kdy se ma cil zobrazovat.<br>
>> Na nastaveni pipani pouzit bBeeping, taky v ini.<br>
>> Vsechno se to da menit i za behu pomoci klavesovych zkratek. Info je<br>
>> zase zobrazeno textem na obrazovce.<br>
>><br>
>> Nova verze tracker mutatoru zde:<br>
>> <a href="http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut_files/Track20081031.zip" target="_blank">http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut_files/Track20081031.zip</a><br>
>><br>
>> Lze tam menit rychlost hrace. Jeho velikost jeste ne. Nejak to nefunguje.<br>
>><br>
>> Michal<br>
>><br>
>><br>
>> Kamil Vlcek napsal(a):<br>
>>> Michale cau,<br>
>>> ted jsme s Ivetou ten unreal i s tvym mutatorem konecne spustili. Zjistili jsme jeste jednu vec k oprave - pipani se ma opakovat do te doby, nez se zmackne HOME nebo dokud clovek neopusti pozici cile. Cili porad   beep -  beep - beep ... rychle za sebou. A jestli se po tom HOME zobrazi cil nebo ne by zalezelo na nastaveni v tom ini souboru, jak jsme psali minule.<br>

>>><br>
>>> A jeste drobnost, jestli nejde urcovat dynamicky podle ini souboru pocet pozici cile, tak jich mozna udelej i vic, treba 50. At mame volnost v designu experimentu :-)<br>
>>><br>
>>> Urceni rychlosti pohybu muzes zakomponovat do ini souboru? To by se nam zvlast hodilo v tom tracker mutatoru, protoze potrebujeme aby lidi chodili tak pomalu, ze se budou nudit a budou nam rikat co jim bezi hlavou ... Ale tracker mutator nema zadny ini soubor,ze ne?<br>

>>><br>
>>> Ted jeste resime se zbynkem zakazani litani a velikost postavy - zbynek nejak nevi co s tim - da se to resit pomoci tveho mutatoru? - ted myslim spis tracker mutator.<br>
>>><br>
>>><br>
>>> Diky a mej se<br>
>>> Kamil & Iveta<br>
>>><br>
>>><br>
>>><br>
>>><br>
>>> ------- Forwarded message -------<br>
>>> From: "Kamil Vlcek" <<a href="mailto:kamil@biomed.cas.cz">kamil@biomed.cas.cz</a>><br>
>>> To: "Michal Bída" <<a href="mailto:michal.bida@gmail.com">michal.bida@gmail.com</a>>, "Cyril Brom" <<a href="mailto:brom@ksvi.mff.cuni.cz">brom@ksvi.mff.cuni.cz</a>>, iveta <<a href="mailto:i.slunicko@gmail.com">i.slunicko@gmail.com</a>><br>

>>> Subject: Re: Experiment - otaceni, nastavovani, pipani<br>
>>> Date: Wed, 29 Oct 2008 16:14:03 +0100<br>
>>><br>
>>> Ahoj Michale,<br>
>>><br>
>>> diky moc. Bohuzel to ted nemame kde vyzkouset, Unreal nejak odmita fungovat, tak budu odpovidat jen na zaklade tveho mailu. Probirali jsme to s Ivetou a jestli to neni tezke, potrebovali by jsme dodelat nekolik veci (nevim jestli uz byly zminene v tom co ti posilala posilala Iveta jako zadani).<br>

>>><br>
>>> 1. U kazde pozice znacky a startu, by jsme potrebovali urcite take pozici cile (1-8, nebo jeste lepe ve stupnich s tim, ze znacna (a start) 1 odpovidat uhlu 0 stupnu - tahle to je delane v realne verzi areny). V ruznych verzich experimentu potrebujeme cil v ruznem vztahu ke znacce.<br>

>>><br>
>>> 2. U kazce pozice znacky, startu a cile take urcit, jestli se ma pred zacatkem ukazovat cil (cili jak jsme to delali v CAVE), jestli se ma ukazovat po oznaceni domnele pozice cile (to jsme take delali v CAVE), a jestli se ma ozvat piskani pri vstupu blizko cile (misto te klavesy Insert, jak jsi to udelal). Kdyz budeme mit vice ini souboru, nektere s piskanim a nektere bez piskani a s ukazovani cile na podlaze, bude to mnohem prehlednejsi nez si nekam psat, jestli jsme mackali inzert nebo ne.<br>

>>><br>
>>> 3. Potrebovali bychom vice techto pozici znacky startu a cile nez 8. Slo by to urcovat dynamicky, treba tou promennou ExperimentMaxCount? takze ne ze by se pak pozice opakovaly, ale ze by to urcovalo velikost poli MarkPositions, StartDotPositions a GoalPositions (navrh jmena) ? Urcite by jsme chteli alespon 10 pozic, ale myslime, ze se nam budet hodit i vic. V realne arene mame treba 32 pozic.<br>

>>><br>
>>> 4. Bylo by tak uzitecne, kdyby hodnota -1 v poli MarkPositions znamenala, ze se znacka nebude zobrazovat (takze se cil hleda podle startu).<br>
>>><br>
>>> Ty ostatni moznosti, jako zvolit znacku a velikost cile (piskani), jsou super.<br>
>>><br>
>>> Pujde to udelat?<br>
>>> Diky a mej se<br>
>>> Kamil<br>
>>><br>
>>><br>
>>><br>
>>><br>
>>> On Sat, 18 Oct 2008 12:52:43 +0200, Michal Bída <<a href="mailto:michal.bida@gmail.com">michal.bida@gmail.com</a>> wrote:<br>
>>><br>
>>>> Posilal jsem to do cave ut, ale asi uz to nefunguje.. Tak to raci<br>
>>>> posilam jeste vsem primo:<br>
>>>><br>
>>>><br>
>>>> Tak jsem dodelal tu verzi experimentu, kde je vsechno nastaveni<br>
>>>> exportovano v INI souboru (UT2004/system/AVCR.ini). Stahujte zde:<br>
>>>><br>
>>>> <a href="http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut_files/Experiment.zip" target="_blank">http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut_files/Experiment.zip</a><br>
>>>><br>
>>>> Lze tam menit pozici cile i znacek (po zmene je nutne restartovat Unreal).<br>
>>>><br>
>>>> Funguje to tak, ze v poli MarkLocList[i] je pozice 8 znacek v arene,<br>
>>>> rozmistenych okolo v urcitych pravidelnych rozestupech a v<br>
>>>> CircleLocList[i] je vzdy pozice cile, ktery by mel byt zhruba tech 15<br>
>>>> stupnu od znacke MarkLocList[i].<br>
>>>> V pripade, ze je v experimentu nastaveno zobrazovani cile 130 stupnu od<br>
>>>> znacky, tak se pouzije ke znacce MarkLocList[i] cil CircleLocList[i+2] -<br>
>>>> proste cil pro znacku o 2 pozice dal.<br>
>>>> Pozici znacek bych moc nemenil - je tam problem, ze krome pozice se tam<br>
>>>> musi nastavit i spravna rotace. Oboje je ted odhadnute, aby to vypadalo<br>
>>>> hezky. Pozici cilu neni problem menit jak je zapotrebi. Neni to ted<br>
>>>> spocitano uplne presne, takze je mozne ze sou tam nejake drobne odchylky<br>
>>>> (cil treba neni 15 stupnu od znacky ale treba 18).<br>
>>>><br>
>>>> Dal je mozne nastavit posloupnost pozic znacek a startovnich cervenych<br>
>>>> bodu (MarkPositions[i] a StartDotPositions[i]). To v podstate definuje<br>
>>>> jednotlive experimenty. MarkPositions[0]=5 a StartDotPositions[0]=3<br>
>>>> znamena, ze pro experiment 1 bude znacka na pozici 5<br>
>>>> (MarkLocPositions[5]) a startovni cerveny bod na pozici 3<br>
>>>> (MarkLocPositions[3]). Cil se pouzije vzdy v zavislosti na zvolene<br>
>>>> znacce, jestli je zvolena 5 pozice znacky, pouzije se 5 pozice cile<br>
>>>> (CircleLocList[5]).<br>
>>>> Lze nastavit aby se to generovalo nahodne (bRandomize). Nahodne se to<br>
>>>> nageneruje vzdy pri spusteni experimentu, pak dokud se nevypne mapa s<br>
>>>> experimentem zustane to stejne. Pozice znacek i startovnich bodu se<br>
>>>> mohou opakovat. Pozice znacky se vzdy bude lisit od pozice startovniho bodu.<br>
>>>><br>
>>>> Kdykoli behem jakehokoli experimentu jde zapnout/vypnout to pipani co<br>
>>>> navrhovala Iva (klavesa INSERT). Pokud je zaple znamena to ze kdyz se<br>
>>>> uzivatel priblizi do ucrite vzdalenosti od cile ozve se zvuk a<br>
>>>> experiment sam skonci. Pokud uzivatel nebude moct dlouho najit cil, tak<br>
>>>> muze porad ukoncit kolo experimentu klavesou HOME. Vzdalenost kdy se<br>
>>>> aktivuje pipnuti se nastavuje v approachThreshold promene. Experimenty<br>
>>>> se zapnutym pipanim budou mit za jmeno souboru pripojeno "_Beep".<br>
>>>><br>
>>>> Je mozne nastavit i vyssi pocet experimentu (ExperimentMaxCount), v tom<br>
>>>> pripade se budou opakovat experimenty od zacatku. Tzn. kdyz bude<br>
>>>> ExperimentMaxCount 9, znamena to ze 9 experiment bude mit stejne<br>
>>>> nastaveni jako 1 experiment.<br>
>>>><br>
>>>> Dal nize v AVCR.AVCRxPlayer jde nastavit bSeparateTurning - znamena to<br>
>>>> ze pohled hrace a smer kterym se pohybuje se bude ovladat zvlast (je<br>
>>>> nutne nastavit nejake klavesy v UT na TurnLeft a TurnRight akce).<br>
>>>> V AVCR.AVCRxPawn je pak vhodne nastavit bShowDirection na true, coz<br>
>>>> zajisti ze se bude zobrazovat zelenym paprskem smer, kterym se hrac<br>
>>>> aktualne pohybuje. Zaroven tam jde menit rychlost pohybu (GroundSpeed).<br>
>>>><br>
>>>> Momentalne je mozne zvolit si znacku ktera se bude pouzivat. Slouzi pro<br>
>>>> to ChoosedMark. Lze nastavit hodnoty od 0 do 5. 0 je zakladni zelena<br>
>>>> znacka, 1 je zelena znacka "rovna se", 2 je zelena znacka 3 carky. 3 je<br>
>>>> zakladni cervena znacka, 4 je cervena znacka rovna se a 5 je cervena<br>
>>>> znacka 3 carky.<br>
>>>><br>
>>>> To je snad vsechno. Stejne info obsahuje i readme.txt. Komentare jsou i<br>
>>>> v samotnem ini souboru.<br>
>>>><br>
>>>> Zatim!<br>
>>>> Michal<br>
>>>><br>
>>>> PS. Dotazy/chyby na me.<br>
>>>><br>
>>><br>
>>><br>
>> _______________________________________________<br>
>> Caveut mailing list<br>
>> <a href="mailto:Caveut@artemis.ms.mff.cuni.cz">Caveut@artemis.ms.mff.cuni.cz</a><br>
>> <a href="https://artemis.ms.mff.cuni.cz/mailman/listinfo/caveut" target="_blank">https://artemis.ms.mff.cuni.cz/mailman/listinfo/caveut</a><br>
>><br>
><br>
><br>
><br>
_______________________________________________<br>
Caveut mailing list<br>
<a href="mailto:Caveut@artemis.ms.mff.cuni.cz">Caveut@artemis.ms.mff.cuni.cz</a><br>
<a href="https://artemis.ms.mff.cuni.cz/mailman/listinfo/caveut" target="_blank">https://artemis.ms.mff.cuni.cz/mailman/listinfo/caveut</a><br>
</div></div></blockquote></div><br><br clear="all"><br>-- <br>Mgr. Iveta Fajnerova<br>Neurofyziologie pamìti FgÚ AVÈR<br>Videnska 1083<br>14220 Praha 4<br>